Dažniausia priežastis, kodėl žmonės dvejoja įsigyti produktą ar paslaugą, nėra pinigai ar kaina, jie bijo padaryti neteisingą pasirinkimą. Išsklaidykime baimes ir dvejones.
Nusiteik
ir
Veik

50 proc. pardavėjo sėkmės priklauso nuo jo nusiteikimo. Tikras malonumas pirkti iš entuziastingo ir supratingo pardavėjo. Tinkamas nusiteikimas neatsiranda iš saviįtaigos, jis susiformuoja iš suvokimo, pasiruošimo ir požiūrio. Na, o tuomet, jeigu nežengsi žingsnio į priekį, liksi toje pačioje vietoje.

Klausk
ir
Suteik

Tai, ką parduodame, kad parduotume, turi virsti kliento istorija, kurią jis pasakoja savo mintyse ir mato save joje. Kaip? Klausdami ir klausydamiesi. Pardavėjo vaidmuo yra užduoti tokius klausimus, kurie padės klientui “pakilti“ į naują mąstymo lygį, o procese suteiki tokį dėmesį, kuris atlieps jo vidinę būseną.

Atsiliepimai

Lektorių Audrių Ribskį išskiriame kaip dinamišką ir gilų įspūdį paliekantį konsultantą. Mokymų dalyvius sužavėjo jo psichologinių žinių, bendravimo subtilybių, įtakos-poveikio išmanymas ir praktinis jų taikymas. Seminaro metu lektorius sudomino ir įtraukė dalyvius pažvelgti į nagrinėjamas situacijas kitaip – iš esmės. Įgytos žinios ir įgūdžiai vertingi tiek profesinėje sferoje, tiek asmeniniame gyvenime.
Buvo įdomu ir naudinga dalyvauti Audriaus Ribskio seminare.

Dovilė S.

Man paliko įspūdį Audriaus gebėjimas į pardavimo procesą pažiūrėti per netradicinę prizmę, t.y. atsisakyti požiūrio, kad pardavimas tai yra įtikinėjimo menas. Ir suprasti, kad norint parduoti reikia liautis pardavinėti. Tiek aš, tiek (mano nuomone) pardavimų komanda suprato, kad tik mes patys įtakojame klientų veiksmus. Seminaras padėjo suprasti kaip tai suvaldyti.
Išskirčiau Audriaus gebėjimą būti atviru ir gebėjimą tuo atvirumu užkrėsti kitus, taip pat auditorijos valdymas ir tikslūs atsakymai į klausimus.

Nerijus C.

Seminaruose darbuotojai įgavo darbui atlikti reikalingų žinių, jos buvo pateiktos paprastai ir gyvai, nagrinėta daug pavyzdžių bei psichologinių akcentų, darbuotojai dalyvavo įvairiose praktinėse užduotyse, kurių metu buvo skatinami permąstyti, ką ir kaip reikia keisti savo elgesyje, kaip suvaldyti sudėtingas situacijas ir daryti įtaką. Nestandartinis programų pateikimas ir nagrinėjimas manome suteikė daugiau prasmės ir naudos rengtiems mokymams. Darbuotojai įgautas žinias ir įgūdžius taiko savo veikloje, tuo prisidėdami prie organizacijos siekiamų tikslų.

Laurynas J.

Dirbdami su jumis išsigryninom, kokius žingsnius reikia atlikti pardavimo procese, kad pasiektume norimą rezultatą. Darbų seka buvo reikalinga visapusiškai. Turėdami aiškų darbo algoritmą galėjome planuotis darbus, analizuoti, kurioj stadijoj mums sunkiausiai sekasi, prognozuoti apyvartas.
Dabar atėjus naujam pardavimų komandos nariui yra pateikiamas aiškus jo darbo algoritmas ir atsakomybės.

Mindaugas M.