Dažniausia priežastis, kodėl žmonės dvejoja įsigyti produktą ar paslaugą, nėra pinigai ar kaina, jie bijo padaryti neteisingą pasirinkimą. Išsklaidykime baimes ir dvejones.
50 proc. pardavėjo sėkmės priklauso nuo jo nusiteikimo. Tikras malonumas pirkti iš entuziastingo ir supratingo pardavėjo. Tinkamas nusiteikimas neatsiranda iš saviįtaigos, jis susiformuoja iš suvokimo, pasiruošimo ir požiūrio. Na, o tuomet, jeigu nežengsi žingsnio į priekį, liksi toje pačioje vietoje.
Tai, ką parduodame, kad parduotume, turi virsti kliento istorija, kurią jis pasakoja savo mintyse ir mato save joje. Kaip? Klausdami ir klausydamiesi. Pardavėjo vaidmuo yra užduoti tokius klausimus, kurie padės klientui “pakilti“ į naują mąstymo lygį, o procese suteiki tokį dėmesį, kuris atlieps jo vidinę būseną.